Finska maffian invarderar...

Det är två finska tanter i min port. Inget fel med finska tanter, men dessa står precis utanför min dörr låter de som, och har gjort de dom närmsta timmarna också..Man kan vakna till många ljuvare stämmor än de som kommer ur dessa damers munnar. Jag har inte kunnat sova inatt och så vaknar man av finska tanter när man väl lyckats sova några timmar,myyysigt!
Först lät de som dom städade i porten bara, men sen började dom lalla runt i förrådet där utanför också och typ slipade på nåt. Och den enas telefon ringer hela tiden, och då pratar hon ännu högre!


Mina morföräldrar är förresten finnar, dom pratar också sådär ibland. Fast min mormor gör de bara när hon är upprörd, annars försöker hon dölja att hon är finsk så gott hon kan. Och min morfar kör nån blandning av nån finsk brytning med lite skånska och nåt annat oidentifierat, plus alla engelska ord han vill briljera med att han kan som han slänger in lite där han tycker att det borde passa.


Jag mobbade förresten Fia ovanligt mycket igårkväll, de va inte så snällt. Hon såg helt ängslig ut, men jag hade rätt kul åt de hahaha. Kan du nånsin förlåta mig?!!

Jag ska kanske ut med min klass ikväll, så länge inte halva folket bangar..roooooligt!

Kommentarer
Postat av: fia

jag såg väl inte ängslig ut..?
jag ska fundera på om jag kan förlåta dig... syft. mitt hjärta e i två bitar. snyft. att muta mig med god mat kan nog funka ganska så bra... ett litet tips bara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback