Finnfejsets kamp mot en godare jul har börjat...

Jag är trött,så trött..efter att ha sovit till tio nånting plus en siesta så borde man inte kunna vara trött fortfarande! Men tydligen går det.. Förut idag så var jag i mataffärn, och han i kassan försökte sälja lotter från rädda barnen eller nåt i den stilen. Det är så kul att det förutsätts att alla ska bli så godhjärtade och lyckliga så fort det börjar bli jul ute...

Iaf så satt det lilla extraarbetande 16-åriga finnfejset där och hyllade skraplotter som om det inte fanns nåt annat i hela världen. Och jag kunde inte låta bli att fråga honom om han möjligtvis inte kunde skrapa en och se om det var nitlott eller vinst innan jag köpte en av han..Självklart med löftet att lägga massa pengar i den där lilla bössan vid kassan om jag nu skulle vinna nåt också. Han gick tyvärr inte med på min idé. men jag lovade att köpa en om några veckor när det är ännu närmre till jul och jag förhoppningsvis har blivit mer godhjärtad av mig än idag. Tanken fanns liksom där,men det gick inte riktigt hela vägen idag...
Sanningen är att jag hade inga mer kontanter på mig för att köpa nån lott sen när jag väl tänkte på det, men helt ärligt så hade jag nog inte köpt nån iaf..ondskefullt men sant  =)

Nu har jag faktiskt hållt mig vaken i flera minuter extra här,så nu borde jag förtjäna att gå och lägga mig. Ska faktiskt va pluggis imorrn, så jag slipper skriva på tentan i helgen o göra lite kul istället! duktigt duktigt...


SOOOOV GOTT!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback