"Spidermans egentliga superhjälteegenskap är att han kan spruta ur tre hål samtidigt"

Idag medans jag städade här så märkte jag att jag har fasiken julpynt kvar. Det är maj nu! Små ljusstakar med glittriga krumilurer och julstjärnor och grejer. Okej att jag tycker om julen och så..Jag lyssnar på julmusik typ i oktober och man får äta pepparkakor och mandariner och julmust hela tiden på julen om man vill, och de vill man!

Men jag tycker inte om den så mycket att jag vill ha rödklädda skäggiga små gubbar omkring mig året runt..Känns lite som en mycket säregen fetish som jag inte riktigt vet om jag delar...Skiten får åka ut!


Men jag städade faktiskt riktigt tjusigt också om jag ska va ärlig. Och apropå att slänga ut skit så har jag  tillomed tagit bort en kontorsstol som har stått i min hall sen jag flyttade in, och som har fungerat som rullande klädhållarpryl enda tills nu. Ack vad praktisk den har varit! RIP Stolen.



En annan sak som har förgyllt denna dag har varit alla vår-grejer jag har kommit på att jag vill göra!
Jag vill ha picknick,spela basket,cykla,gå på skansen,sitta på uteserveringar,åka båt,promenera jättelångt,ha lite för kalla kläder och leka sommar,plocka blommor, åka till tekniska museet(är lika ballt året runt,men skitsamma),äta glass i solen,samla på fräknar,vara utomhus,gå på fotbollsmatcher,göra brasor,grilla,ligga i gräset,bada fast det är iskallt i vattnet,och bara hänga runt och va slapp och ha hela sommaren framför sig!

Har jag glömt nånting övergrymt nu mån tro?


Ang rubriken..Jane Magnusson på DN om Spiderman 3


Kommentarer
Postat av: Pezhman

Haha Spidermans egenskaper är ju grymma!

2007-05-10 @ 07:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback