Som en dramaten med gnistrande ögon...

Jag har blivit raggad på av en 12-årig utvecklingsstörd kille idag, han heter Rasmus och har erbjudit mig allt han äger och 274 miljarder för en puss på kinden.
" Vi är nästan lika långa juuu, och dina ögon är finare än alla stjärnor på himlen...Ska du inte åka med i taxin då gullet?" hahahahaha bästa!



Jag har varit låg på senaste,gråtit o haft mig..
Det är lite att det är ingenting som jag känner mig helt säker på vart jag har just nu, och jag behöver känna mig säker på något för att palla kirra allt annat typ..Svårt att förklara. Men det är jobbigt iaf. Och när jag är sån så börjar jag hata på mig själv också,dumt! Kännt mig lite som den..sådär ensam och lite borttappad...
image1

Men det är lite bättre nu iaf, men skulle nog behöva prata lite mer om en massa.



Nu blev jag visst seriös här, har en sån sida också förstår ni..
Men skulle det vara så att jag inte har skrivit något mer om sisådär 2 veckor,så kan ni ju börja leta efter mig i trakterna kring västerbron. Skulle ju faktiskt kunna ha snubblat över ett broräcke.
Nej usch och fy,så får man inte säga.Skärpning!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback