Rätt så jävla körd

Min roomie flyttar om några dagar. Eller hon har redan flyttat för länge sen, alla hennes grejer flyttar snarare om några dagar. Det betyder att jag numera har en hyra att betala helt själv..Det låter väl kanske inte så farligt, om det inte vore för några små detaljer..
Det är inte bara en hyra,det är en äckligt hög hyra. Och om några veckor har jag knappt några jobbtider på hela sommarn..Och ingen vill byta min lägenhet..Dom som först ville flytta in i Annas gamla rum bangar ur..Ska jag bo kvar här så klarar jag mig typ en månad,sen är jag pank..Och jag har ingen att flytta till så länge om jag skulle hyra ut tills jag hittar nåt annat. Alla bor fan långt åt helvete bort eller hemma eller i små ettor eller med pojkvänner och flickvänner och guldfiskar hit o dit..
Jag måste hitta en ny roomie rätt så jättefort! Och ett nytt jobb också.


Man kan ju få ångest över mindre.

Kraaaaama mig!!!!


Kommentarer
Postat av: fia

jag kramar dig!
du kan få komma och bo i min bäddsoffa. jag lovar att inte snarka allt för mycket om nätterna. sen kan du flytta med mig in i det andra rummet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback