nästa gång du vill ringa mitt i natten kan du väl iaf vara mindre osmart

Det ringde en man till mig inatt, han var rätt så upprörd.

han skrek typ ut allt han sa och det var nåt sånt här...

- hallå är det här Matilda?
- aaa det är det.
- jag vill inte bo i din lägenhet!! varför får jag mail om att bo hos dig?!!
- men det är så att du har en annons uppe om ett triangelbyte,och jag är intressarad av din lägenhet, det finns en tredje lägenhet som du tydligen visat intresse för.
- men hör du inte vad jag säger jag vill inte bo hos dig!!!??
- det ska du inte heller,det är en annan lägenhet som är aktuell för din del..
- men jag vill ju inte byta till din lägenhet,varför säger dom att jag ska byta? och jag kan inte prata nu förresten för du har mobiltelfon!! och så la han på.


Och jag hade precis somnat,dumma jävla tomte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback