jul jul strååålande jul

En dag ska jag tillverka musli som bara har dom goda grejerna i sig. Dvs bara massa torkad frukt,banangrejs och russin! Vilken lycka det skulle vara! Den dagen ska jag sluta klaga på alla onödigheter och vara nöjd så länge jag lever..Eller åtminstone tills muslin tar slut o jag måste kirra ny  =)


Jag börjar tro att jag är lite för snäll mot folk. Speciellt mot dom som jag inte ens känner.
Imorrn ska jag på visning i en lägenhet som jag inte vill ha egentligen. Men hon som bor där var så himla rar när hon ringde så jag kunde inte riktigt säga nej till henne..
Hon har ju tillomed erbjudit sig att möta mig vid tuben så jag inte går vilse!! Och hon började babbla om sina grannar och affären hon brukar handla i och en massa onödiga grejer som var så oväntade.
Går inte att säga tack men nej tack till en sån ju!

Det spelar liksom ingen roll att det ligger åt helvete långt bort och att jag inte är så jätteintresserad.
Jag vill bara se vad de här är för en liten människa, och aktivera mitt bostadssökande  på samma gång kanske =) Bättre att se och tacka nej sen,än att inte se alls liksom.

Och det kan ju faktiskt vara en grym lägenhet också...

Jag har ett nästan tomt cd-ställ med bara en skiva i här. Det är en julskiva! Katastrof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback