Hata Katrineholm!

Jag vet att man inte ska dra alla människor över en kant, men idag tänkte jag faktiskt göra precis det! Iaf för en liten stund..Det skulle komma en massa handbollsnissar från Katrineholm och äta på mitt jobb idag. Vem fan åker från Katrineholm för att äta där??! Aja iaf, 20 min efter utsatt tid så ringer en klämkäck Per och säger att dom är där om 12 minuter, inte 10 och inte 15. Nej 12. Efter ytterligare nån halvtimma ringer Per igen och är ett kvarter bort, men kan inte hitta rätt. När Per har ringt typ två gånger till så börjar man tappa tron på befintligt lokalsinne hos Katrineholms befolkning.
Sen ringer inte Per nån mer gång...

När det har gått mer än en och en halv timme så ringer vi till Per istället, då har dom åkt därifrån. "Vi fick inte in er på vår färddator" DU SKULLE FAN BARA ÅKA ETT KVARTER!!! Hur dum i huvet kan en människa vara egentligen?


Så jag har alltså åkt till jobbet idag bara för att servera mat åt ett handbollslag och deras förvirrade tränare,som inte kom. Och som tydligen inte hade tänkt att meddela om det heller. Och jag skulle egentligen ha varit ledig!!!


Jag tror faktiskt att jag hatar Per från Katrineholm en smula just nu, och alla andra från Katrineholm också för den delen.
Och jag tänker dra alla över en kant precis så mycket jag vill, så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback