En ytterst passande rubrik!

Jag var och hämtade ut mitt slutbetyg idag, och mina gamla lärare skällde på mig för att jag tappat bort orginalet.
Tror dom på allvar efter att ha sett mig tappa bort saker mest varje dag under hela gymnasiet, att jag ska kunna hålla reda på två små papper resten av livet..Dom borde snarare ha haft en bunt kopior väntandes på mig till en dag som denna, när jag hämta ut ett nytt!

Iaf,det jag ville komma till var att när jag kolla igenom dom där papprerna med vad jag sysselsatt mig med under tre år så blir man lite orolig..Jag har fan bara lekt hela dagarna! Nånstans i bakhuvet så har jag en liten tanke om att i skolan ska man lära sig saker som man behöver kunna för att klara sig senare i livet o blabla..

Nu funderar jag över om det verkligen är nödvändigt för min vidare överlevnad med typ 100 poäng skaka din röv i takt i bagaget...eller ännu värre 100 poäng kullerbyttor. Jag vet inte,men jag ska försöka intala mig själv om det tills nästa gång jag funderar på vad jag har lärt mig här i livet.

Kommentarer
Postat av: Pezhman

100 poäng kullerbyttor mooooooahahahahaha

2007-05-16 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback