Bara en till,lovar!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast: Ja
Har du sett din bästa vän gråta: Ja
Vilka vitaminer tog du när du var liten: De va nån flarra med nån som log på...
Vad åt du senast: Pannkakor
Har du fått någon komplimang idag: Ja
Har du varit med i en rättegång: Nej
Är du polare med grannarna: Mina grannar besitter inte kunskapen att hälsa och va trevliga
Vilka språk pratar din mamma: svenska och engelska
Vilka länder har du bott i: Sverige
Senaste piercingen: Den e min!!!Det får inte alla veta!
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast: igår
Gay: nej
Har du däckat/spytt för att du druckit: Ja
Har du äggat någon: Nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper: Nej,men däremot plastfolie
Har du varit på stranden: Japp
Har du haft en stalker: Stalker-light om man kan kalla de de
Minns du dina/din musiklärares namn: Gun,Tore,Idde..fan va jag kan!
Hur bra är din syn: det verkar nästan så
Har du varit på ett party: Ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar: Ja
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror: Du är inte den enda som är de..
Har du varit utomlands: Ja
Har du sett din bästa vän naken: Ja
Vilket är det bästa bröllopet du varit på: Jonas och Fredriks
 Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål
: Ja
Var är dina syskon just nu: kanske hemma
Vad var den senaste drömmen som du minns: Kommer inte ihåg..
Vem ringde dig senast: Annelie
Vilken tid gick du upp imorse: Kanske 10
Vad ska du göra i helgen: Inte jobba
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg: I like it
När var du riktigt sjuk senast: länge sen
Vem är den senaste kändisen du såg: Laakso
Vad finns i din bakficka: Inget
Har du färglinser: Nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt: klockan är NU 01:39..
Vad är det första du gör på morgonen: Vaknar
Vad ska du göra efter det här: Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback