Tänker du med röven eller är du bara allmänt dum i huvet?!!

Grannar måste vara dom mest störande människorna! Den människan som aldrig stört sig på sina grannar kan inte finnas...Förutom Fia då, hon har en gubbe i 20års-åldern som granne som är underbar att driva om. Plus att jag nästan moonade för honom genom hissrutan för nån dag sen!! Lyckan är total hahaha lyllos Fia!

Till skillnad från Fia så består inte mina grannar utav töntiga b-kändisar, utan av en bunt 9-17-bittra-svenssontyper. Varav en är villig att ens hälsa.
I dag har nån av mina kära grannar bestämt sig för att 7 på morgonen är en ytterst passande tid att borra lite i väggarna, o inte ett hål, 20 hål.
Tänker du med röven eller är du bara allmänt dum i huvet?!!


På måndag tänker jag borra upp mina grejer i badrummet ännu tidigare som hämnd!
Och jaaa, jag är bitter idag om de e nån som undrar.

Kommentarer
Postat av: fia

va?! han e inte nån jäla b-kändis!! han e ju fett cool. ;)
jag förstår att du e bitter. och din hämnd låter otroligt bra!! 06.00 tycker jag låter bra. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback