Sabadeeee

Jag har akt buss bakom en elefantsgrottman idag! Han lat iaf som en san. Inte trodde jag att en manniska kunde snarka sa hogt,o sa lange,o med sa manga olika sorters laten. 8 timmars grottman,underbart!

Annars tycker jag att det ar lite lustigt att en manniska kan valja vaaad som hellst att fa fran ett annat land,o han valjer nasspray!!?(I tre olika farger o med eukalyptus,mycket viktigt hahaha) Man kan inte bli annat an lycklig over sant!


Jag har utvecklat en alldeles superfenomenal kunskap pa den har resan forresten,eller vidareutvecklat..den va bra innan ocksa! iaf..Jag kan sova overallt,hela tiden,hur som hellst.Placera mig pa en plats i mer an fem minuter sa sover jag sa gott saaa sen!riktigt bra faktiskt maste jag saga. iofs sa har jag inte somnat nanstans olampligt an sa vi far se vad jag sager efter de. Men iaf,asbra ju!


Nu tanker jag sova tills jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback