Heja Carola...

Tillsammans med Pernilla Wahlgren så är nog Carola den svenska artisten som jag tycker är allra läskigast. Precis som med kåtblicksgubbarna så är hon obehaglig på ungefär samma sätt.

Igår var jag på en konsert med Thomas Andersson Wij som var jättebra. Och i slutet av konserten så spelade han Carolas låt från melodifestivalen, o helt plötsligt var den inte alls hysterisk o jätteläskig, mer lugn o fin o faktiskt rätt bra. Så mot min vilja så måste jag nog credda Carola litelitelite iaf.
Egentligen så är hon ju faktiskt jävligt duktig på de hon gör. Fan.


Igår var jag också o handlade i en ny mattaffär som har öppnat här. O så var de två gamlingar där inne som gick omkring o pratade med varandra. Dom bara strosade runt där helt bekymmerslöst hur länge som hellst o diskuterade allt från gamla krig till att man borde få en karta över affären så man inte går vilse. Jag skulle kunna bli pensionär bara för att  få gå omkring så ibland.
Det finns inget som är så intressant som att lyssna på en äldre person berätta om något som den tycker är viktigt.
Det kan vara halvt på ljug o halvt på sanning, men det gör ingenting. För man ser på dom hur glada dom är över att få berätta.
Fan jag måste luncha med min farmor snart!!!






Kommentarer
Postat av: fia

jaaaaa.. pernilla och carola e väldigt läskiga.
vi kan gå runt så där någon dag om du vill!! :D
det låter väldigt trevligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback