Försvunna annor o proteindrycker

Min roomie har gått upp i rök. Hon är ingenstans o går inte att få tag på. Här har man varit borta i en månad o nu är hon försvunnen. Min lägenhet är helt tyst o tom o igår blev jag mörkrädd helt plötsligt.Kom heeem vi börjar ooooom igeeeeen tralalalaaaa där ute e de så kaaaallt! Anna kom heeem för jag längtar efter diiig hahaha
Borde jag bli orolig snart?


Dom har frågat om jag vill ha extrajobb i receptionen på ett gym som ligger precis här förresten, vore skitbra. Problemet är bara att jag har så äckligt svårt för sånna där gymsnubbar. Som går runt med proteindrycker överallt o typ sover med en hantel under kudden. O så ser dom så uppblåsta ut, som rosa ballonger för dom är så rosiga om kinderna hela tiden, en pulverluktande rosa ballong i hellst lite för tighta kläder.
De är nästan lite äckligt! Ungefär som äldre män som hänger vid lekplatser med småkåt blick...Det känns liksom inte helt bra.
Aja,de oooordnar sig!


Jag har en äcklig jetlag förresten,tyck synd om mig snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback