Självmord och spöregn

Jag fick ett sms i morse, det var på exakt tolv tecken och hade ett ytterst viktigt meddelande.
Det regnar..

Och visst fan regnade det ute, och gör fortfarande faktiskt!
Det regnar ungefär så mycket så att om jag av nån anledning inte hade haft en dusch här inne så hade det räckt att ta med  lite tvål och bara glida ut från porten lite diskret så hade saken varit klar. Men som tur är för mina grannar så ska inte det behöva bli nödvändigt just idag tror jag.


Jag funderade på det där med självmord igår. Inte för att jag känner mig  vidare självmordsbenägen eller så, mest bara på alla olika sätt man skulle kunna göra det på. Hoppa framför tåg och sånt skulle ju bara bli blodigt och jävligt. Och med tabletter är ju risken att man vaknar upp två veckor senare trött som fan och med slangar i varenda hål i kroppen. Och rakblad och sånt känns lite mesigt på nåt sätt, kunde du inte komma på nåt eget typ..

Nej, om jag nu skulle ta livet av mig så ska det  vara på nåt spektakulärt sätt. Typ cykla ner från globen eller nåt. Det vore ballt! Nåt ska man ju bli ihågkommen för liksom...


Bli inte oroliga för mig nu kära människor, jag vill inte dö!
Och jag är alldeles för feg för sånt där iaf så det skulle aldrig funka.

Plus att jag inte är så bra på att cykla.


Kommentarer
Postat av: Pezhman

Jag har missat massor från din blogg, men den e fortfarande skitkul att läsa.
Hur ska du ta dig upp till Globen då? Det kanske är så du dör istället? Inte lika ballt...

2007-06-29 @ 01:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback