Och sen så var det de här med fågelbajs..

Igår var jag på shoppingdate men Annelie och Nicke, Jag tror aldrig vi tre har hängt nån gång utan att vi har följt med Annelie när hon handlar mat. Och dom slutar alltid med att Annelie går omkring och är stressed medans jag och Nicke mest lallar runt och fnissar åt allt. Ett mycket trevligt tidsfördriv faktiskt!

Sen blev Annelie ännu mer stressad när hon insåg att det är midsommar om typ en vecka."För då är ju halva sommarn redan slut". Vafaaan folk har inte ens börjat ha sina semestrar än,de är ju långt kvar innan hälften har gått. Lugn och fin!


Mitt fönster har blivit förgyllt med världens största fågelbajs såg jag nu. Okej att fågeln kanske är stolt över sitt bajs,men var den verkligen tvungen att sprutlackera hela fönstret med de?!
Men jag kan förstå den, vad är det liksom för mening att göra nåt om ingen ser resultatet..
Han kanske fick för lite uppmärksamhet som fågelbarn också..Kompenserar för det med bajs eller nåt.
Äh jag vet inte, det blir äckligt att ta bort i vilket fall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback