Handyman

En dag när jag blir stor ska jag bli en sån där som har kuponger! En som står vid kassan med en massa små lappar om kaffe för extrapris och sånt. Det ser så duktigt ut!
En annan sak som också ser lite duktigt ut är bussremsor,och lågskor. Men det tänker jag inte riktigt satsa på riktigt lika mycket som för kupongerna..det skulle bli så dyrt med dom där remsorna hela tiden är jag tänker efter.


Min mormor sa mer eller mindre till mig att jag skulle klippa mig och skaffa ett jobb igår.  Hon är inte riktigt nöjd med vad jag gör just nu verkar de som och tycker att jag borde jobba med nåt annat istället..typ sjuksköterska eller florist som hon så fint föreslog.

problemet är bara att jag skulle ju svimma varje dag för allt blod. Och det är ett under att mina få blommor som jag har ens överlevt i mer än en vecka...Hoppar nog över dom förslagen. Men tack mormor för ett förtjusande engagemang!


I dag har jag lekt handyman och köpt kakel med Fia, i två olika färger tillomed. Hon håller på och bygger ett kök..Fruktansvärt händigt faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback