Go ricky go ricky!

Jag hatar väldigt mycket i min blogg har jag märkt,speciellt när jag har åkt buss. Och det gör jag tyvärr nästan varje dag. Mycket hat blir det! Jag har åkt buss idag med, men vi väntar lite med den historien...

Jag låg i min säng och var allmänt jätteseg i morse när det plötsligt lät som faaan i vardagsrummet, det måste ju bara ha varit ett monster! Så upp flyger jag,skiträdd och nyvaken för att kolla vad det var för hemsk lirare som kommit på besök. Det var ingen hemsk, det var bara min julstjärna som hade trillat ner. Man kan faktiskt ha julsaker året runt,och den är ju faktiskt finare i fönstet än i nån låda nånstans, sådeså!

Så nu ligger den här på golvet och ser felplacerad ut..Ska kanske sätta tillbaks den igen sen. Om inte snart, så iaf lagom till jul.


Åter till bussen!!
Vi kör en snabbversion förresten,nåt sånt här...
gäng killar typ 15 som lyssna på ringsignaler,2 tjejer varav en pmshäxa,häxan skäller på killen med luren,hon pratar ful finska med sin kompis,killarna garvar och driver med henne en massa,hon droppar dåliga dissar a la ricky lake,och sen va det din mamma hit o din mamma dit i hundra år tills att dom gick av.

Idag var det tjejen jag hatade mest om inte det framgick  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback