ghostbuster sökes!!

Det diskuterades spöken och sånna där läskigheter rätt så flitigt i mitt sällskap igår..Vilket resulterade i en skitskraj Matilda!!
Så här med efterlyser jag en frivilig trevlig liten ghostbuster som kan komma och klappa lite på mig när jag ska sova på kvällarna den närmsta tiden. Du ska kunna karata ner alla spöklika små jävlar som skulle kunna dyka upp, plus ha en tjusig meritlista med bra referenser...

Fy faaaan för spökhistorier!!!


Annars så har jag haft en prima helg faktiskt! Lagom mycket solsting och schysst sällskap är inget att klaga över  =)


Jag har försökt vara duktig och städa min lägenhet hela dagen, har inte haft nån vidare framgång på den fronten om jag ska vara helt ärlig..För det första så  har jag råkat ta sönder min dammsugare,för det andra så är det så jävla varmt så man orkar ändå inte göra skiten. Och för det tredje så var det grymt mycket roligare att bara inte låtsas om att det för tillfället ser ut som en pundarkvart, och dra ut  istället..mañana mañana =)





Kommentarer
Postat av: Pezhman

Spökhistorier borde vara förbjudna.

2007-06-11 @ 09:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback