bussåkarhat

Jag åkte buss idag. Det gjorde också ett gäng synthrocks-fjortisar. Och jag hade så gärna dödat dom allihop där längst bak i bussen på nåt snyggt vis! Dom va rakt igenom hemska.

Först satt dom och pratade om hur balla dom va som satt just längst bak i bussen. sen börja dom va kaxiga mot en tant som bad dom ta ner sina fötter på golvet..Det var en liten jävel med pipig röst och blonderad lugg som jag hatade extra mycket.

Sen började dom väldigt ingående att  diskutera alla olika sorters band och stilar, och vilka det var okej och inte okej att lyssna på."jag känner en tjej som gillar alla dom banden,vadå wannabe dom är ju så jävla dåliga"
Då hatade jag inte bara den lilla pipiga längre,utan allihop. Jättemycket!


Sen efter ännu mera sånt snack så var vi tillslut framme och både jag och dom gick av. Och nu ses vi förhoppningsvis aldrig mer

Jag vet inte,men jag har en aning svårt för dom där små liven som ser ut lite som nån stackars borttappad melody club-medlem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback