Brandmän och lik i frysen

Jag har precis kollat på ett brandmansprogram på tv. Om det var för brist på ork till att byta kanal eller för att jag ville kolla på förhoppningsvis heta brandmän låter vi va osagt så länge.
Hur som hellst så var det inte någon trevlig syn, dagens program handlade om brandmannen Mora som skulle skrapa upp en kvinna från ett tunnelbanespår. Och brandmansmora skötte sig verkligen jättebra där i tvn, men vem fan vill titta på utsmetade människor på tunnelbanespår?!
Och alltihop fint beskrivet av en kommentatorröst också. Blääää!

Jag ser inte riktigt underhållningen i det.
( Det var faktiskt väldigt långt till fjärrisen just då för den som undrar,även om jag får erkänna att brandmän verkade trevligt där för en sekund).



Undrar om jag får plats med alla mina pinaler på 22 kvm. Om jag bara lär mig att sova bekvämt stående, och med jättesmart förvaring så kanske det skulle gå..Varför vill ingen bo i min lägenhet för? Det är ju inte direkt så att jag slaktat djur eller förvarat lik i frysen i den. Så hemsk kan den ju inte vara kära nån!

De oooordnar sig tralalalala...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback