ännu en lista

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?

hmmm,den får jag återkomma till
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
lojalitet
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
tilda,tildish,langer,matte och dom otroligt fina lapp-maja och sötgurkan
Hur var du som barn?
envis och blyg
Varför bloggar du?
för att jag skriver så sjuuukt intressanta saker,jag vet inte

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
i slutändan är det nog vänskap. Om inte kärleken är ens bästa vän förståss
Vad kan man leva utan?
olycka och magknip
Vilket är viktigast hos din partner?
att han har humor, och är någorlunda intelligent
Har du funnit Harmoni i ditt liv?
njaaa delvis..
Hur ofta lagar du mat hemma?
varje dag
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?

har inte hittat den ultimata än
Hur svarar du i telefonen?
aadematilda eller heeeeej typ
Är du pinsam på fyllan?
det va längesen jag va full ,men jo de är jag säkert  =)
Hur ser folk dig?
det vet ju inte jag, på ett bra sätt hoppas jag
Människa som gör dig enbart ledsen?
vilken hemskt fråga
Människa som gör dig enbart glad?
nu ska vi inte favoritisera någon här =)
Värsta känslan?
när man blir sviken
Favorit tv-program?
sex and the city rip!
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
sol,bra sällskap o nåt kul att göra bara så är jag rätt så nöjd!
skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
vet inte,jag är ganska nöjd..
När grät du senast?
förra veckan
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
passar nog på den faktiskt
Vart går din drömresa?
jag vet inte, jag vill till alla länder!!
Vem är ditt drömragg?
kanske den sjukt heta trummisen va han nu heter...fan jag vet inte
Vad tänder du mest på?
hinta om nåt när det inte går att få just då och jag blir dum! funkar helt klart
När blir man vuxen?
när man kan ta ansvar för sig själv och sina handlingar osv
Vill du säga förlåt till någon?
säger alltid förlåt direkt när jag känner att jag borde göra de,så tror inte de
Vem är din hjälte?
finns för många för att nämna bara en
Vad tror du på?
mig själv 
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
ingen
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
lycklig
Vad är lycka?
jävligt relativ..men att älska och bli älskad och så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback