Sverker my man

Jag vet att det är tråkigt att prata om väder, och att folk mest har det som favoritämne när det inte finns nåt annat att prata om. Men det skiter jag i, för jag är upprörd här!
Jag känner mig lite som Sverker i Plus om jag ska vara ärlig. Jag är grymt besviken!
Det bara regnar och regnar hela tiden.
Ska det vara så, ska det vara så?!! Jag trodde faktiskt att Juli var en sommarmånad, högsommar tillomed. Och då ska det faktiskt vara soligt vill jag mig minnas. Men icke!
Nej, här gör vi tvärtom och låter det regna extra mycket istället.
Ja för tänk så grönt och fint det kommer vara sen när solen väl tittar fram igen, ooo jaa!

Och våga bara säga att det är  typiskt en svensk sommar att det regnar.
Egentligen borde det inte vara så. Ni är så lurade!!



Har Plus sommaruppehåll nu förresten, eller har The one and only Sverker gått och pensionerat sig kanske?


I morse när jag vaknade så drömde jag att det var imorgon..Alltså att jag vaknade och det var måndag istället för söndag. Det var ju ingen större fara kanske. Om det inte hade varit så att jag också drömde att jag försov mig till alla viktigheter som faktiskt ska göras i morgon när jag vaknar. På den riktiga måndagen.
Det kan ju inte vara ett bra teckan att man låtsasförsover sig innan man hunnit försova sig på riktigt..

Nu blev det ett väldans massa svammel här känner jag, men den som fattar fattar. Ni andra kan väl bara be en kort liten bön om att jag inte försover mig på riktigt också. Eller så skiter ni i det helt enkelt..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback