OC och Mark Levengood

I brist på något att skriva om så tänkte jag bjuda på lite av mina pinsamheter. Eller pinsamheter och pinsamheter, låt oss kalla dom för mina mer eller mindre fördelaktiga egenskaper istället..

Till att börja med så pratar jag ofta med mig själv, ute bland folk eller när jag är ensam spelar ingen roll. Och pratar jag inte så sjunger eller visslar jag garanterat!
Sen så gråter jag till väldigt mycket. Artiklar,reklamer, filmer,musikvideos,böcker,tv-program. Allt.
Sen så har jag inte fullt så bra kroppskontroll som man kunde ha önskat heller. Jag snubblar både gärna och ofta. Mest på offentliga platser med mycket folk också. Tunnelbanetrappor och övergångsställen står helt klart överst på listan!
Jag brukar leka sportkommentator åt mig själv när jag städar och lagar mat och sånt också.
Ni ska bara veta hur spännande det kan bli att dammsuga i hallen om man anstränger sig lite..
Sen så får jag erkänna att jag har vart en riktig sucker för töntiga tv-serier också. Jag var helt nere i OC för ett par år sen, den va gryyyym då i några månader...
 Och apropå OC så såg jag det töntigaste sötaste lilla klippet från de igår. Filmkyssar och dramatik hela vägen =)
http://www.youtube.com/watch?v=e90iAODmUKU

Det får räcka för den här gången,måste ju spara lite till senare också!
Ska bara påpeka att utöver dessa små tillkortakommanden så är jag alldeles, alldeles underbaaar!


Jag och min mamma lyssnade på ett gammalt program av sommarpratargrejset med Mark Levengood idag.
Det finns på riktigt ingen människa som har så snäll röst som han. Och alla små historier om ingenting gör han så sjukt kul. Jag tror allt att jag har en liten crush på en finsk,medelålders,upptagen fjolla. Det ser ljust ut det här...


Kanske borde gå och göra nånting vettigt istället. Typ raka benen, eller gå i terapi..

ta taaaah!

Kommentarer
Postat av: Pezhman

Hahaha bästa

2007-07-25 @ 00:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback