lurad,igen!

Jag har en granne som bor under mig, hon är jätteduktig på att laga mat!
Eller det vet jag faktiskt inte, jag har aldrig smakat. Men det luktar iaf sjukt gott därifrån varje dag. Hennes barn ser sådär mätta och belåtna ut också,så hypotetiskt sett så borde hon ju vara grym!

Det är ju lite taskigt att det  luktar som den godaste maten därifrån medans jag för tillfället sitter här och är jättehungrig,

Nu började jag blöda näsblod också,bara sådär liksom... Hungrig som fan och med blod forsandes från näsan, man kan ju bli bitter över mindre!


Jag blev lurad av en försäljarnisse idag igen. Den trevlige jäveln fick mig att kirra ett kreditkort! Som tur är kunde man bara skita i att aktivera de om man inte ville ha de, men iaf. Varför går jag alltid på de där..
Det spelar ingen roll vad dom försöker hooka mig med, jag kan inte säga nej iaf, dom är alldeles för trevliga..Och dom verkar veta precis vad dom ska säga till mig också. Ondskefulla människor!

Ska nog styra upp en lär-dig-säga-nej-till-försäljare-kurs med mig själv som hedersmedlem.


Nu blöder det visst som satan här..Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback