japaner japaner...

Jag är lite småkär i alla dessa japaner som dyker upp överallt helt plötsligt. Dom är lika korta som jag, rör sig förvirrat runt i grupp, har souvenirkepsar på huvet, och en hel samling med kameror runt halsen. Hur kan man inte bli  kär egentligen!?
Det är näsan som om det finns en ny bakom varje gathörn. Speciellt i gamla stan, där är dom minst två bakom hörnen!

I dag har jag tillomed fotogaraferat ett par av dom!
När jag väntade på att börja jobba så stod dom och fotograferade framför slottet och höll på att ta bilder på varandra tills dom blev helt andfådda nästan.. Så som den superhjälten jag är så tog jag några bilder på dom tillsammans så dom skulle få en chans att pusta ut där på trottoaren.
Mycket godhjärtat måste jag säga!


Vet inte om man ska skylla min nya japankärlek på vädret kanske..Eller bara på att  jag var i gamla stan idag och dom råkade vara så många och så rara..Skitsamma, dagens goda gärning blev avklarad i vilket fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback