en passande rubrik kanske vore nåt

Jag hade tänkt skriva en väldig massa grejer här nu faktiskt. Men sen så råkade de bli sådär som när man fastnar lite och helt plötsligt rycker till efter typ 5 minuter, och så är man på banan igen.. Grejen är bara att jag verkar ha tappat allt de där jag skulle skriva ner nånstans där i rycket. Jag har glömt bort.
Sååå..Vi får helt enkelt återkomma till den en annan gång. Vilken cliffhanger.. Spänningen är oliiiidlig!



Jag vet inte hur de kom sig, men av nån anledning så pratades det om electric banana band idag, och dom är nog nåt av det läskigaste jag vet.
Inte läskigt som i monster och sånt. Utan mer läskigt som i att det känns bara väldigt fel med ett gäng gamla män i roliga dräkter och smink som sjunger lustiga sånger för barn.
Speciellt när dom pratar med sån där kom-små-barn-och-titta-vad-farbror-har-åt-er-röst..

Och tyvärr så har dom en benägenhet att synas precis överallt så fort det blir lite sommar ute också. Säg bara ordet folkpark så är dom där på 2 sekunder,ve och fasa!

På nåt sett så får jag lite pedofilkänsla av det där. Men det är väl bara jag,eftersom alla verkar älska dom..


image4


Sånna skönheter...En dag skall även jag förstå dessa mäns storhet... Men för min del så gör det faktiskt ingenting om den dagen dröjer, länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback