det åkte precis förbi en gatsoparbil...

Jag har en liten bekännelse att göra. Det handlar om ett beroende. Ett bra beroende..
Eller jag vet inte om man ska kalla det ett beroende, det har en sån negativ klang på nåt sätt. Fast man kan ju å andra sidan vara beroende av positiva och bra saker också...Och visst fan är jag beroende alltid, så vi kör på de!

Here we go..Hej jag heter Matilda och jag är alkoholist.
Nej det är jag inte, jag är beroende av granny smith-äpplen!

Det finns ärligt talat inget godare man kan äta, det slår allt.

Man kan ju tycka att det är en lite töntig sak att vara beroende av, men det är ganska så bra faktiskt! Det är knappast skadligt, och till skillnad från tex rökning så är det rätt omöjligt att bli passiv äppel-ätare..så det är ju ingen som går o dör på kuppen. 
Det ända negativa skulle väl vara alla äppelskrutt då. Men dom är det ju bara att slänga bort.

Fan,tänk om nån smart liten professor kommer på att äpplen är cancerframkallande eller så nu, då är jag ju körd!



Jag har saknat Py idag. Jag måste säga att det är fruktansvärt dålig stil av ens vänner att åka utomlands så här lange, och utan mitt godkännande också. Hon borde skämmas! Ett år hemifrån är på tok för lång tid. 
Jag vill ligga på Pys golv  och filosofera om livsviktiga onödigheter och äta frysta hallåner!

pyyyret kom heeem,för jag längtar efter diiig tralalalalalala lalalalaa


Nu ska jag sova tills jag vaknar. Adjö!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback