Anonyma-sms-raderar-nollor here I come!

Jag har kommit fram till att jag har separationsångest. Inte så mycket från människor och sånt alltså,  utan jag snackar sorgligt nog mina sms! Idag när jag skulle radera en massa så fanns det fasen kvar från i oktober. Det är länge sen! Sen att dom var sjukt roliga och fick va kvar iaf är ett senare problem.. Måste blir bättre på de där med att tömma inkorgen tror jag.
Finns det kanske nåt i stil med AA som man skulle kunna anmäla sig till?

Anonyma-sms-raderar-nollor eller nåt..Vi kan sitta där i en ring och prata om våra svåraste stunder och skrika jag vill,jag vågar,jag kan! och så vipps så trycker vi alla på radera på samma gång, och sen är det gruppkram för hela slanten..vackert,mycket vackert!
Fan vilken sorglig bild jag fick i huvet nu hahaha


En annan sak som jag har kommit på idag är att mitt te-missbruk har kommit ovanligt tidigt i år. Det brukar vara först på hösten som jag börjar hälla i mig de. Tur iaf att de är nåt så oskyldigt som te, känns ju inte direkt livhotande. Hade ju vart värre med alkohol eller droger liksom..
Får skylla på att det är en regnig sommar eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Pezhman

Te är gott!

2007-07-21 @ 02:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback