jag vill ha en city-insändare!

Jag har drömt lite jävla skumt den senaste tiden..Först va de en jättehemsk om att jag gick lös med en yxa på en massa folk jag känner,som gjorde att jag vakna med tokdåligt samvete och va tvungen att ringa och skicka små rara sms till dom drabbade stackarna! Sen natten efter så kolade min farbror bara sådär. Och igår natt vaknade jag i drömmen och började lära Anna hur man stekte ägg på bästa vis!

Jag tänker skylla på vädret eller nåt sånt.


Ni vet dom där små insändarna längst bak i city varje dag. Jag kan inte låta bli att läsa dom varje morgon!De e så jävla kul, o så jävla sorgligt också! Men mest kul. Jag vill också ha en töntig liten textrad till mig i tidningen nån morgon på väg till jobbet.. Jag skulle skutta runt på moln i flera dagar efter de!!

Tänk om imorrn när jag sitter på bussen så finns de en till Matilda. Ojojoj!


Ska åka till Thailand o runt där i krokarna om en vecka..o jag måste få säga att jag tycker att dagarna går lite jävla sakta så här års..skulle behöva snabbuppfinna en tidsmaskin eller nåt, en sån där som i sunes jul så att de ska bli julafton fortare. En sån vore perfa nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback