Hejhej hallååå

Först tänkte jag att jag inte skulle ha nån blog alls, men jag håller ju tydligen inte vad jag tänker så..Aja, tänkte bjuda på lite skitsnack iaf. För jag lovar, skitsnack har jag massor. O jag älskar att sprida mitt livsviktiga svammel bland massorna!


Innan jag glömmer vill jag bara meddela att grejs är ett av mina favoritord. De funkar på allt! De e dom där sakerna du inte vet vad dom kallas, de du egentligen måste göra o de där du kan hitta om du pillar riktigt noga i nåt hål där ingen nånsin varit förr. Där hittar du grejset! Eller så är de som i de här fallet, bara allt skitsnack jag väljer att skriva om...


Igår när jag kom hem så satt de tre människor i min soffa o kollade på när en snubbe fick sitt huvud mosat av en träningsmaskin. Hur kan man frivilligt kolla på hjärnmojs som sprutar, o skratta åt de också!!? Inte nog med de så har Anna prytt lägenheten med ett stycke pälsig matta, en ful tavla plus en robbie williams-affisch ( bara så att vi köper fina tavlor fortare eftersom affischerna är så fula blev hennes fantastiska svar).

Ny inneboende sökes snarast hahaha



Imorrn på jobbet ska jag försöka att inte hata alla barn.
Ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback