Fula nakna män 2007

Jag fick en kalender med nakna män av Fia i förrigår. Dom är verkligen jättenakna, och jättefula! De är som om dom har tagit dom fulaste bilderna från fotograferingarna o gjort en kalender av dom. En står i fula y-frontskalsonger med ena handen på kuken o i den andra håller han en kamera, o de är en av dom bättre bilderna! Katastrof hahahaha


De här 95-reklamgrejset förresten..Vad fan är de för nåt?
Jag har tänkt på de nu varje gång på bussen eller tuben o alla mina teorier spricker. Snälla kan nån förklara! De kan ju inte bara vara jag som är på väg att tänka mig dum i huvet på de... Och de värsta är att  jag vet redan nu att jag kommer bli så sjukt besviken när jag väl får veta vad de är reklam för. Jag förväntar mig ju nåt storslaget här!

Jag hade tänkt vara duktig idag... De går lite segt så här i starten om jag ska vara ärlig, men jag lovar att jag tar hem det på upploppet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback