bara om mig idag!

i går somnade jag vid 3, i morse vaknade jag vid 7 av att nån borrar i mitt trapphus.. Vad ger en människa den iden?? JAAAAA! jag borrar lite innan jobbet,de blir tidssparande o bra..idiot!
De är sådana underbara händelser som för en att vilja hoppa från närmsta bro...



MItt stora problem för dagen har varit fall jag skulle köpa en grön eller blå kassväskpryl..seriösa grejer.sluta med att jag ringde mamma o gick därifrån hahahaha katastrof


Jag är kungen av packning förresten. Nu har jag packat jag packat nästan allt jag ska ha med mig när vi åker, o min ryggsäck är bara halvfull! Jag är faktiskt lite småimpad ska jag erkänna.


allt bara om mig o totalt ointressant men vafan, va ska man göra ?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback