manniskans basta van

Jag at hund igar! O jag kanner mig lite ond for det var verkligen gott,jattegott! O man ska inte tycka att manniskans basta van smakar jattegott.. Men a andra sidan sa skulle val ens basta van offra sig for att halla mig matt...For jag vill inte till helvetet nar jag dor.

O jag tanker tro att den lille sota hunden gick till slaktaren alldeles sjalv o  la sig under kniven av egen vilja bara for att jag skulle slippa va hungrig. Vad ar annarv vanner till for liksom. For jag vill verlkigen inte till helvetet nar jag kolar!

Allt for att stilla mitt daliga samvete hahaha


Kommentarer
Postat av: Fia

du kommer komma till helvetet när du dör... sorry darling. :)

2007-02-13 @ 09:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback