tårögd handsfree-nörd med hemorojd-skräck till er tjänst

Jag är lite leden och sitter i ett hörn och dricker cola direkt ur flaskan med fia i telefonen...direkt ur flaskan,hade jag nu druckit alkohol, och de hade vart en sån flarra så hade de ju nästan varit lite deprimerande!
Inte nog med det så har jag en handsfree hängande i örat, som en sån där äkta nörd på tunnelbanan som har micken på hakan, ni fattar precis hur jag menar...kan nästan inte bli värre nu tror jag..de vore ju i så fall om jag drog på mig hemorojder eller nåt på de också,men de är väl ingen större chans får man hoppas!!!

Äääh ingen fara på taket,jag överdriver nog lite grann...man måste lägga på lite extra om de ska verka som nåt mer än en fjärt i rymden liksom =) jag ska nog överleva. de är en offantligt stor flaska cola jag har fått tag i förresten,de gör liksom lite ont mot munnen när man dricker för den är så tung!

Imorrn ska jag vara mindre låg och inte ha en mick på hakan. nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA! Det var allt en skrattretande rubrik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback