Sexinläggs-oskulden åt skogen

Jag har varit ute i skärgårn i gud vet hur många dagar och firat jul och haft mig. Det finns inte så mycket att göra där alltid, och efter x antal promenadturer runt ön så fick denna skärgårdsviselse mig av nån dum anledning att tänka en väldans massa på sex. Inget fel så långt, sånt är ju faktiskt ofta en väldigt nöjsam liten tanke, men det finns stunder när de bringar mindre nöje än andra. Den här gången är en sån gång..

Det är ganska jobbigt att lalla runt bland alla släktingar och verka närvarande medan man egentligen är nån helt annanstans i nån  för tillfället opassande fantasi i mellanåt. Plus att Pezhman är långt-bort-i-stan i frankrike i en massa dagar till. Plus att jag har bott på ett loft utan varken väggar eller helt golv, så att ta hand om saken själv har varit lite olämplig. 

Och de där med att ta saken i egna händer..Jaa de är nice som fan, men vilken person som helst som har mer än en hjärncell är ju med på att det är inte lika ballt att ta på sig själv som att bli tagen på! Det funkar för stunden, men de är lite ungefär som att kolla på inspelad version av kalle ankas jul..
Nästan, men inte alls samma sak som på riktigt. kass liknelse,men ni fattar grejen.




Jag tror visst att jag bröt min sexinläggs-oskuld nu..kära nån! Jag som hade en sån där dröm att det skulle vara sådär fint med rosor och stearinljus och alldeles alldeles underbaaart. Och så bara hände det...


För att byta ämne så kan jag meddela er om att jag nästan har bott i min tvättstuga idag, treeevligt! och så har min mami hittat en tv åt mig i deras sopförråd, som funkar =) så snart kan  jag titta på filmer utan att somna för att bilden är så liten, som på den jag har nu..

De var nog allt för nu...fridens!


Kommentarer
Postat av: Pezhman

Nu är jag hääääär! =)

2007-12-31 @ 00:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback