Rida Kalle anka?!!

Idag blev det officiellt vinter här i mitt lilla hem, jag har strumpbyxor under mina jeans!! Nästan så att man gråter så sorgligt är det.

Vi var ute och åt middag med klassen igår efter att vi vart i syrisk-ortodoxa kyrkan i hallonbergen på föreläsning..Där finns de en sån där maskin som barn ska åka på som föreställer en naken kalle anka på rygg med händerna under huvet sådär lagom avslappnad som barnen ska rida på, tanken var säkert god från början, men i praktiken ser det bara väldigt fel ut när ett litet barn rider kalle anka..
Men det var inte dit jag ville komma från början, det var ju middag det här handlade om.
Henning representerade den manliga delen av klassen och han hade grön kalasdress på sig för dagen, men han svek i sista sekund och gick på konstfackskalas istället. Besvikelsen var total bland dom kvarvarande människorna i sällskapet..Det var iaf asnice och rätt många hakade på.

Nu är det frulle som står på schemat innan jag ska till jobbet!
pussokraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback