Plugga i sömnen jaaaaa!!!

De va den sötaste lilla tanten vid busshållsplatsen idag..hon satt och tränade benen genom att lägga matkassen på fötterna och lyta upp och ner...men så blev det dålig jämvikt i kassen så vi möblerade om i den så det skulle gå bättre. Sen satt hon där helt nöjd o glad och lyfte på benen och pratade om en massa grejer tills bussen kom. söta små tanter är det bästa!

Jag somnade i bibblan i skolan idag igen..schöööönt!! bara de att jag somnade lite väl länge, inte bara sådär slumra till och vakna igen..Drömde och hade mig där inne.
Apropå sova så låg jag och pratade i telefonen i sömnen igårkväll också,vakna till precis när vi skulle lägga på och kom inte ihåg vad vi pratade om. Tänk vad praktiskt det skulle va om man kunde lyckas plugga eller nåt i sömnen nån gång, vore perfekt ju!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback