kungen är dööööd!!!

Min moster ringde mig för nån timma sen, hon prata om absolut ingenting hur länge som hellst! jag fattar inte vad som får henne att tro att jag skulle va intresserad av detaljerade beskrivningar om hennes katters kvällsvanor..Det värsta är att vi har inte pratat på länge, och nu när jag har svarat en gång så kommer hon ringa varje vecka nu o prata om exakt samma saker igen tills jag slutar svara... jag vet att hon har bosatt sig nånstans norrut o har inget socialt liv som hellst där, men vafan hon kan väl ljuga o hitta på att de har hänt nåt spännande nästa gång så de iaf blir lite intressant? =)

idag har jag lyckats med att bränna min tumme, jag stod på tå på en stol o hamrade ovanför fönstret med en sko för att sätta fast en ljusgreja...smart som jag är så tände jag ljuset i den medan jag höll på. Så nu har min tumme en alldeles ny-införskaffad blåsa,tjuuusigt!

Men de blev faktiskt lite fint sen,jag har ljusorgie här idag..hela lägenheten står i lågor snart så många ljus som jag har tänt =)

Jag har även lyckats med att näääästan bli klar med tentan också, så helt dålig har jag ite varit faktiskt!


Nightwish ska spela på jobbet imorrn, orka svarta rockar och nitar hela kvällen..tänker satsa på att dra på mig en riktigt hemsk vinterkräksjuka över natten så att jag kan sjuka mig med gott samvete!
äääh nu ska vi va positiva,jobba konsert är faktiskt rätt kul..

(apropå rubriken...tänkte bara kolla om de va nån som brydde sig om att läsa om jag hade en sån rubrik, känn dig lurad om du nu gjorde missen att klicka dig in här...nivån på humorn är pinsamt låg idag jag veeet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback