kraaama mig!!!

Jag är på sånt där kramhumör idag!! Sånna dagar är dom bästa att ringa till mami på =) låtsas va fem o ett halvt och gnälla på allt man kan komma på,bästa! Tyvärr så va inte mami hemma idag när jag ville ha lite klappar genom telefonen,så jag fick lyssna på papis snack om allting på samma gång i hundra år istället..
Det är iofs inte heller helt fel,men det har ju inte riktigt samma effekt som när man får säga att mammaa de va kallt när ja va ute idaaag,tyck synd om miiig! o hon verkligen låtsas tycka synd om en sådär trovärdigt som bara mammor verkar kunna =)

Jag vill ligga i sängen o så ska de va helt lagom varmt o jättegosigaste! Ska nog bygga en pezh-stand-in av mina kuddar sen och hoppas på att dom kramar tillbaka också. kommer bli skitbra de där..


Jag har gjort klart min hemtenta idag förresten, och är hon inte helt hemsk så blir den nog godkänd.

jag har ett till förresten förresten..om en månad för 22 år sen föddes det ett alldeles förtjuuusande litet flickebarn, lyckan var total,klockorna stannade och för en sekund så fick allting liksom som ett nytt sken! Matilda kom till världen! 
Och med det ville jag nog säga att jag ska fylla år om en månad =) kalaskalaaas!

Eller fan klockan e ju över tolv nu,aja om en månad nästan då om de ska va sådär skitnoga

Kommentarer
Postat av: Pezhman

Två saker:
1. Jag vill också få en kram av din mami.
2. En Pezh-stand in med kuddar funkar inte..jag e ju liksom så hård o biffig så du får ta soffdynor eller något istället...oh yeeaah

2007-12-08 @ 01:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback