Ernst Kirsteiger

Jag är från och med nu helt kär i Ernst Kirsteiger! Han är på p3 nu och är sjukt underhållande. Ni som har lyssnat på p3 har kanske hört om kakpoäng när man får kakor för nåt man gjort typ... och Ersnt var mäkta stolt över att han i förra veckan komponerat ihop sitt livs första sms, vilket hade tagit 1,5 timme. underbara otekniska människa hahaha. Och så pratade han om hur stolt han hade känt sig när han tryckte på knapparna och såg att det verkligen kom upp ord på skärmen. kan ju inte bli annat än kär i människan.


Nåt som inte gör min ernst-fetisch mindre är hans klockrena uttryck också!
"här ligger jag som i en monet-tavla" är veckans favorit



Om nån känner sig som en vänlig själ,så kan ni gärna få påminna mig om att ringa mitt försäkringsbolag när det blir vardag kl 9-20 igen..Mindre intressanta vuxxenploblem. Ni kan få en pepparkaka som tack för hjälpen!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback