brev-vänner

Vad hände med att skriva brev??
Det är så mycket lättare att bara ringa,slänga iväg ett mail eller sms när det är nåt man vill.
Men brev är så mycket ballare, man måste anstränga sig mer med sånna..

Jag hade en brev-vän en gång...jag var inge vidare på de där och slutade skriva efter ett tag, men jag ska fan skaffa mig en ny... Även om de är för barn egentligen =) jag vill ha breeeev!!! hur va de de stod i slutet jämt..fatta pennan och skriv! hahaha

Nu blev de alldeles sött på tvn helt plötsligt också så jag grinar. En dag ska jag lära mig att sluta gråta till sånna där töntiga saker =)

Inte ett enda vettigt ord att komma med här nu känns de som, en annan gång! tjaaaarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback