2007-lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Njaa, men jag gjorde verkligen mitt bästa för att hålla dom!

3. Dog någon som stod dig nära?
Ingen av dom närmsta iaf  tack o lov

4.Vilka länder besökte du?
Thailand, Laos, Kambodja, Vietnam

5. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Speciella människor mest, Pyyyyy! kom heeeem,vi börjar ooom igeeeen haha när ska vi göra vår fina cover-platta förresten??!!

6. Vilket datum från 2007 kommer du alltid att minnas?
Vet inte exakt datum.Mer perioder än ett visst datum..

7. Vad var din största framgång 2007?
Vet inte, att jag började plugga som jag velat jättelänge kanske

8. Största misstaget?
Ojoj, måste man verkligen tänka på alla dumma tabbar man lyckats med. Kan vi inte kramas istället??

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mådde illa och hade ont i magen när jag åt ett bra tag, men de gick över sen

10. Bästa köpet?
Kommer inte på...

11. Vad spenderade du mest pengar på?
hahaha säkert mat och grejer hem, fan va sorgligt

12. Gjorde någonting dig väldigt glad?
Mycket

13. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest,  jag vill ha soool!!

14. Vad önskar du att du gjort mindre?
sovit

15. Hur tillbringade du julen?
Ska åka ut till skärgårn och hänga med släkten, tävla i vem som får prata högst och mest och spela guitarrhero typ. niiice!

16. Blev du kär i år?
Jo

17. Hur många one night stands?
inga

18. Favoritprogram på tv?
scrubs

19. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar,men ogillar

20. Bästa boken du läste i år?
Vet inte

21. Största musikaliska upptäckten?
Helt klart Sven-Ingvars, gamla godingar! nej jag vetefan

22. Något du önskade dig och fick?
Ja

23. Något du önskade dig och inte fick?
Ja, ett körkort. faaan nån dag ska jag orka börja med de där!

24. Årets bästa film?
vet inte

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Kommer inte ihåg..eller jag va hos min mormor!!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns alltid nåt som kunde blivit bättre..

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Snäppet bättre haha

28. Vad fick dej att må bra?
Människor

29. Vem saknade du?
annelie, py o pezhman

30. Den bästa nya människa du träffade?
Henning hahaha nee, malin och harriet och naima kanske, sjukt sköna, och wanderson. vetefan dom får tävla om första platsen på den listan =) lgor också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback