the fellowship of the halvman

Idag i skolan så har vi ägnat oss åt att studera den manliga befolkingen i min annars så kvinnotäta klass.
Dom är 7 till antalet, eller 6 och en halv om man räknar halvmannen som just en halv..

Först är det den lilla indiern,han säger inte ett ljud till någon,nånsin.
Sen är det asiaten, plus hans långa andre hälft. Dom delar  samma cigg och väntar på varandra utanför toaletterna.
Och så är det ravebrallsnissen, han frågar mycket.
Sen så är det guldlockspojken med proteindryckerna.
Sen är det ju halvmannen, han har de tightaste byxor jag sett och en lugg mer välkammad än elvis. och han har en rosa kasse med sina saker, plus att han stammar lite nervöst när han pratar.
Och så är det Igor. Han är bara schysst.

Jag är inte så bra på namn..


Det var de jag hade att komma med tror jag, resten suddades liksom ut på nåt mystiskt sätt, och jag är inte den som kaxar, så vi skiter helt enkelt i att skriva om!


Kommentarer
Postat av: Pezhman

Haha själva begreppet halvmannen är mäktigt.

2007-08-31 @ 01:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback