Skånska is the shit

Jag har dragit på mig nån tjusig skånska sen igår, och den överger mig inte!
Förebild för dagen.. Johan Glans.

Ska inte klaga,det låter faktiskt rätt käckt. Och det kunde varit så mycket värre!


Jag tänkte en stund att jag skulle jobba lite på min vuxenhet idag,det började jättebra med att jag skulle betala min böter till SL. Men sen så gick det fort utför när jag märkte att jag skulle ha 36 kr kvar att leva för sen, så det fick vänta lite, det kan dom gott ha dom jävlarna! Komma och ta folks åkkort på de där viset, skämmes! 

Och det blev inte bättre av att jag skuttade runt och putsade fönster typ naken sen också.
Sånt gör nog inte ansvarsfullt folk...Men det blev ju faktiskt fint, så det borde gå jämnt ut där tycker jag!

Och sen har jag ingenting att äta heller,kommer se ut som ett svältade litet barn snart om jag inte vinner på bingolotto eller nåt!..illa!

Nu ska jag på en lägenhetsvisning och ta igen all förlorad vuxenhet med massor av frågor om stambyten och sånna viktiga saker som Berit 54 skulle bry sig om.
Har jag inte synts till än på låt oss säga tisdag så har jag bara gått vilse nånstans i farsta, så då behöver ni inte vara oroliga.
Men först ska jag skicka in min tidrapport så vi kan göra något åt dom där 36 kronorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback