Ring när du vill hem så du slipper visa dig ute bland folk...

Jag är kung över ängarna
springer utan keps och skor
dansar och tar ut svängarna
ropar glatt åt mina kor..

tralalalaaaa!

En liten trudilutt som jag har suttit och skriksjungit ute på havet idag, drängarna is the shit....


Man kan tycka att mammor och döttrar ska vara sådär fina och lite froma av sig. Så är tyvärr inte fallet när det kommer till mig och min kära mor. Vi har tävlat mot varandra i äcklighet idag. Väldigt bra tidsfördriv måste jag få säga!
Och till min stora besvikelse får jag erkänna att min mamma slår mig på några punkter.. Vi har bland annat ägnat oss åt att peta varandra i ansiktet med fötterna, och efter noga övervägande så har jag kommit fram till att hennes luktar vinäger. Gosigos..


Min kära vän Py är förresten apropå inget världens bästa humörshöjare ska jag be att få tala om. Ringde henne för några dagar sen och tokgrät från början, men låg på golvet med kramp i magen av asgarv istället efter ett litet tag! Bra, mycket bra.
Kom heeeem,vi börjar ooooom igeeeen! Australien är ändå bara för töntar... 


(Apropå rubriken, min brorsa i luren när han skulle vara snäll och erbjuda skjuts i måndags, ibland kan de vänliga låta så väldans ovänligt på nåt sätt...)

Matilda tackar för dagen med tre starka hej, HEJHEJHEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback