I sällskap av pensionärer 06.00

Nästan varje gång man måste gå upp klockan sex på morgonen så är det ett helvete..Det är sånt som bara tillhör pensionärer och allmänt självplågande människor. Jag är varken pensionär eller särkillt självplågande, men ändå var jag tvungen att vakna vid denna omänskliga tid i morse.
Men faktum är att det var inte ett helvete, det var faktiskt helt okej!

Dels kanske för att jag hade sovit gott för första gången på hur länge som hellst, och dels för att den där låten var det första jag hörde när jag satte på radion för att inte somna om..

Nämnligen den ytterst töntiga men ack så förtjusande Im yours med Jason Mraz. Annelie spelade den 24/7 när hon kom hem från sälen i våras så den har den blivit lyckliga töntlåten!


Och så var det ju faktiskt det finaste vädret ute i morse också, kan ha berott på det också när jag tänker efter..


Men hur som hellst så ska de inte bli en vana med klockan6-uppstigning iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback