djursex är inte skiten..

Jag tänkte på det här med sex med djur. Hur får man idén till att gå hem och sätta på hunden liksom?
Glider förbi djuraffärn på väg hem från jobbet...spanar in kaninerna,ser ett tight marsvin..och sen så går man direkt hem till lilla Fido och plockar fram glidmedel och lite hundgodis eller vadå??!

Det är ju så jävla sjukt!!!

Kan ju bara nämna att det har diskuterats porr i kväll. djursex hör annars inte till favoriterna av mina ämnen att tänka på =)


Man är inte så jävla tuff när man har blivit bitet av en myra förresten. Helvete vad det kliar!!


Kommentarer
Postat av: Pezhman

En hunds tunga är typ 2543456734734 gånger så bättre än en vanlig människas.
Inte för att jag vet, ehm det var en kompis till mig som sa det...

2007-08-10 @ 13:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback