bror duktig i bästa form

Idag när jag åkte buss så tänkte jag på det här med köer och sånt..Eller jag åkte inte buss förresten,jag ljög! Jag stod bredvid kön för att gå på bussen. Så va de. Iaf..
Jag var inte riktigt lika duktig som dom andra köande människorna som befann sig i slussen idag, jag kom nämnligen från fel håll när det var dags att gå på bussen. Och det som alla lagom-duktiga lagom-svenssons i detta fina land redan vet så bör tydligen även jag veta att man står i bussens riktning när man köar för att gå på..

Och gör man inte det och kommer Mot bussen istället så får man stå där och ta emot hatblickar värre än käftsmällar från varenda en där i kön. Hon skulle bara våga gå före mig nu,jag som har stått i kö och allt..mm, rätt ska va rätt!

Jag lovar att det finns nog plats för dig också, jävla idioter!


Varför ska vi vara så duktiga jämt för??
Det gäller inte bara bussköer..överallt hela tiden så är det duktigast vinner.
Slappna av lite vafan jorden går inte under för att du gör annurlunda en endaste gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback