Blommor och bin

När jag gick på dagis så var det så att det fanns en kille där som hette Björn. Han var ett år äldre än mig och sötast på hela avdelningen. Vi brukade leka hela tiden där på dagis och han var min första riktiga killkompis tror jag.

Just den här dagen så var det regnigt ute och varken jag eller Björn hade nån vidare lust att sitta ute i nån sandlåda i två timmar och bli blöta..Så vi slog våra kloka ca 5-årshuvuden ihop och beslöt oss för att gömma oss i torkskåpet och ha låtsas-sex istället ( Låtsas-sex, som i att ligga nakna på varandra och undra om man verkligen gör rätt nu) medans fröknarna kunde få gå där ute och undra vart vi hade tagit vägen.

Dagen till ära hade Björn vid frukostbordet för första gången fått höra om hur ett barn blir till och skulle därför bjuda mig på denna fina demostration.



Jag var barnvakt på jobbet för några dagar sen. Och lillebror i familjen har precis som Björn blev den där morgonen precis blivit informerad om det här med blommor och bin, vilket numera är hans nya favoritämne.
Därav ovanstående lilla nostalgitripp tillbaks till torkskåpet..


Och i egenskap av icke-förälder så fick jag såklart alla frågor kastade över mig denna afton.
Brukar du vara naken med en kille i sängen? Vad gör ni dååå? Om du är kär i nån, gör ni bebisar ihop? Vad har du om inte du har snopp? Tänk om du skulle få barn med mig osv osv osv.
Och jag svarade så gott jag kunde, med nån skräckblandad förtjusning som reaktion hos Nisse,

Sen var det dags för han att sova och dagens goda (o-goda?) gärning som sexualupplysare var avklarad.


Hoppas bara han inte får för sig att köra nåt torkskåpsliknande med nån stackars flicka nu bara!! Ve och fasa!











Kommentarer
Postat av: Pezhman

Haram i dagis?!

2007-08-22 @ 01:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback